På temakurs går vi igjennom ett tema grundig (eller så mye vi rekker på 2 timer). Her kan det være lek og motivasjon, hundens språk osv.
Dette er ett teoretisk kurs å målet er at du skal bli litt klokkere å få noen verktøy i treningskurven din om temaet som passer deg å din hund.
Det er lov å stille spørsmål underveis, jeg er forresten glad i spørsmål.
Ønsker du ett spesifikt tema så er det bare å si ifra.